Mes naudojame slapukus (angl. cookies), siekdami užtikrinti geriausią įmanomą tinklapio naudojimą vartotojui. Paspaudę mygtuką „Sutinku“ arba naršydami toliau patvirtinsite savo sutikimą. Bet kada galėsite atšaukti savo sutikimą pakeisdami interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Sutinku

Prekių grąžinimas

 

Mes gerbiame kiekvieną savo klientą, todėl pagrindinis mūsų tikslas ir rūpestis, kad užsakytos prekės būtų kokybiškos ir patenkintų kiekvieno poreikius bei lūkesčius. Mes jums suteikiame 100 proc. prekių grąžinimo garantiją. Mes tikime savo gaminių kokybe, todėl siūlome 100 proc. pinigų grąžinimo garantiją visiems savo gaminiams!

Kokybiškų prekių grąžinimas

  • Jeigu Jūs esate nepatenkinti įsigytomis prekėmis, jas galite grąžinti, keisti į kitą prekę ar kitą dydį per 14 darbo dienų nuo jų užsakymo.
  • Norėdami grąžinti prekę, mielai prašome su mumis susisiekti el. paštu info@patalyneplius.lt arba tel. +37063605009 ir nurodyti užsakymo numerį, prekės kodą, pavadinimą, kiekį.
  • Grąžinama prekė turi būti nenaudota, neskalbta, nesugadinta, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.), yra pilnos komplektacijos, supakuota originalioje pakuotėje (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė).
  • Nepatikusias prekes galima grąžinti per Lietuvos paštą. Grąžinant prekes, pirkėjas turi užtikrinti saugų prekių supakavimą (prekė turi būti papildomai supakuota dėžutę ar maišelį ir užklijuota), kad originalios pakuotės nebūtų pažeistos transportavimo metu.
  • Grąžinant prekę reikia grąžinti sąskaitą.
  • Gavus prekes, įvertinsime jų kokybę ir per 10 darbo dienų nuo gražintų prekių gavimo, grąžinsime už prekes sumokėtus pinigus.
  • Pirkėjas prekes grąžina savo lėšomis.

------

Alternatyvus vartotojų ginčų sprendimas

Įgyvendinant Europos Parlamento ir Tarybos direktyvą Nr. 2013/11/ES dėl alternatyvaus vartotojų ginčų sprendimo (AGS) bei Europos Parlamento ir Tarybos reglamentą Nr. 524/2013 dėl elektroninio vartotojų ginčų sprendimo (EGS) Europos Komisija sukūrė Elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformą - http://ec.europa.eu/odr/, kuri pradėjo veikti 2016 m. vasario 15 d.


Prašymą/skundą dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos galite pateikti Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai * (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. (8 5) 279 1466, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - /index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr/

* Ar kitoms alternatyvaus vartotojų ginčų sprendimo institucijos pagal jų kompetenciją: Lietuvos bankui, Lietuvos Respublikos ryšių reguliavimo tarnybai, Valstybinei kainų ir energetikos kontrolės komisijai, Valstybinei energetikos inspekcijai prie Energetikos ministerijos, Lietuvos advokatūros advokatų tarybai ar jos sudarytam organui (kol kas nenotifikuota institucija Europos Komisija) (Lietuvos Respublikos vartotojų teisių apsaugos įstatymo 22 straipsnis).

------

Tikimės šilto ir konstruktyvaus bendravimo ir bendradarbiavimo.